PÅMELDINGSAVGIFT (Lagsavgift)
Det blir generert en faktura ved påmelding av påmeldingsavgiften
Lagsavgift
Prisen er pr. lag
- 3er lag kr. 400,- Minijenter og Minigutter (født 2018 og 2017) Spill på en dag!
- 5er lag kr 1200,- Minijenter og Minigutter (født 2016 og 2015)
- 7er lag kr 1.800,- Lillejenter og Lillegutter (født 2014 og 2013)
- 9er lag kr 1900,- Lillejenter og Lillegutter (født 2012) uten sluttspill.
- 9er lag kr 2200,- Småjenter/Smågutter (2011) med sluttspill
- 11er lag kr 2200,- Småjenter/Smågutter (2010) med sluttspill
- 11er lag kr 2200,- Jenter/Gutter med sluttspill (født 2008 og 2009)
Dersom du ikke kan legge ut for ditt lag ved påmelding. Send oss følgende opplysninger til post@storhamarfotball.no (v/Arild Johansen tlf. 975 40801 på dagtid)
(Husk at vi må ha ALLE Faktura-opplysninger)
Vi ønsker å melde på følgende lag fra;
- Klubbnavn, klasse og antall lag.
- Fullt navn på betaler: Klubb eller person
- Full adresse. Gatenavn, nummer og postnummer, poststed
- Mailadresse for regningen
- Kontaktperson med mobilnummer
Avmelding av lag
Før 1. juni får man igjen påmeldingsavgiften minus gebyr.
Fra 1. juni til 15 juli får man igjen 50 % av påmeldingsavgift minus gebyr. Etter fristen 15. juli blir ikke påmeldingsavgift returnert.
DELTAGERKORT
Se tabellen under;
Deltagerkortene kan benyttes av SPILLERE, LEDERE, FORELDRE OG SØSKEN. Ved A og B kort skal minimum 2 voksne ligge på klasserom ved overnatting. Disse må ha deltagerkort. Foreldre kan betale deltagerkort ved innsjekk.
Fristen for innbetaling av deltagerkort er 15 juli.
Innbetaling skjer IKKE ONLINE, men direkte til STORHAMAR FOTBALL, Konto 1822 13 88379.
Innbetalingen merkes med; Cupens navn, lagets navn, og antall deltagerkort.
RABATT:
Klubber som melder på MER ENN 5 LAG fra sin klubb får rabatt.
Rabatten omfatter prisen på A-kort som reduseres fra 1000,- til 900,-.
Klubber som melder på MER ENN 10 LAG fra sin klubb får rabatt.
Rabatten omfatter prisen på A-kort som reduseres fra 1000,- til 800,-.
Tilbudet omfatter ALLE: Spillere, ledere og foreldre.
- Spilleprogram (kampoppsett) vil være klart ca 15 august og sendes pr mail til den som har meldt på laget så husk mailadresse, samt legges ut på OBOS Turneringen Innlandets hjemmeside.
- Påmeldingen er bindende, men vi tar forbehold om at ikke alle får plass. (Først til mølla). Vi har plass til ca 350 lag.
Typer deltakerkort
Prisen er pr. person
- A-kort kr 1000,– Overnatting Fredag til søndag. Frokost og lunsj lørdag og søndag. Middag fredag og lørdag. (Skole/barnehage)
- B-kort kr 800,– Overnatting Lørdag til søndag. Frokost søndag. Lunsj lørdag og søndag. Middag lørdag. (Skole/Barnehage)
- C-kort kr 500,– Overnatting fredag til søndag i barnehage.
- D-kort kr 450,- Overnatting lørdag til søndag i barnehage.
For alle deltagende lag er det fri adgang til diskoteket i Prestrudhallen og redusert pris for inngang til Ankerskogen Svømmehall.
Pris per måltid for de som ønsker å kjøpe enkeltmåltider:
Frokost 75,-
Lunsj 125,-
Middag 125,-
Vippses til bevertningen, vis kvittering!
Overnatting og bespisning | A-KAT | B-KAT | C-KAT | D-KAT | E-KAT |
---|---|---|---|---|---|
Kveldsmat fredag | X | ||||
Overnatting fredag – lørdag | X | X | |||
Frokost lørdag | X | ||||
Lunsj lørdag | X | X | X | ||
Middag lørdag | X | X | X | ||
Overnatting lørdag – søndag | X | X | X | X | |
Frokost søndag | X | X | X | ||
Lunsj søndag | X | X | X | ||
PRIS PER PERSON | 1000,- | 800,- | 500,- | 450,- | 400,- |