3 måneder igjen

I dag er det tre måneder til banene i Hamar fylles igjen med kamper og fotballglede.

Vi gleder oss til en helg med fullt liv på banene og lag fra hele landet samlet på ett sted.

  • 21.–23. august
  • Hamar
  • 6–16 år

 Påmeldingen er åpen – Påmelding OBOS-Turneringen Innlandet 2027